top of page
Obrázek autoraendzijonyova

Rodové línie

Aktualizováno: 11. 5. 2023

Čas prejsť tmavým lesom. Všetci sme stvorení Otcom a Matkou, nesieme zápis svojich rodov v našich telách a bunkách. Na úrovni DNA je zápis o všetkých našich Predkoch. Informácie ich prežívania cez radosť a pochopenie alebo cez strach a bolesť, z ktorého pramení nepochopenie, uzatvorenie, hlboká krivda. Ich prežívania sa premietajú životami, telami predkov, až do nášho tela ako blok. Rodičia sú spúšťačmi našich emócií cez zážitky prežité v detstve. Naše detstvo nás formuje a zodpovedná za prežívanie v tu a teraz. V našom živote sa to prejavuje cez denné návyky, zaužívané myšlienkové postupy, formy odsledované v našej pôvodnej rodine. Vzorce správania z detstva nás sprevádzajú dodnes buď dobre alebo zle. Povieme si ako sa prejavuje sila rodovej línie v našom živote, o možnostiach napravenia, korekcii a napojenia sa na dobré a svetlé sily našich rodov. Najprv si musíme zodpovedať na 4 oblasti nášho života, ktoré nás ovplyvňujú a sprevádzajú po celý život. 1. Cítila som sa bezpečne vo svojej rodine? Dávali mi rodičia Otec , Matka pocit bezpečia? Mala som pocit, že som chránená a kedykoľvek môžem spoliehať na pomoc a budem vypočutá? Mohla som sa obrátiť na rodičov so svojimi strachmi? 2. Rozumela som počas dospievania vzťahom vo svojej rodine? Mala som jasne formované postavenie kto som ja, Matka, Otec, starí rodičia, súrodenci a cudzí ľudia? Vedela som, kde je moje miesto? Mala som priestor na učenie a spoznávanie života a jeho formovanie? Boli mi objasnené pravidlá života, jeho vznik, čo je dobré a čo zlé? Formovali ma rodičia k pochopeniu životných noriem, svedomiu, k práci? 3. Vykonávam prácu, ktorá mi robí radosť? Cítím sa slobodná a naplnená svojou prácou? Má moja práca dosah na celý vesmír? Umožňuje mi moja práca prekvitať a rozširovať si obzory? Umožňuje mi moja práca presadzovať morálne a etické princípy? Stotožňujem sa so svojou prácou? 4. Dokážem byť ocenená a prežívať kvalitný oddych ako vyrovnanie na prínos tejto zemi? Je môj oddych pravidelný a aktívny? Viem sa tešiť, ked som obdarovaná a cenená? Viem oddychovať? 💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓💓

Tieto štyri oblasti nášho života sú celým našim životom. Pokiaľ sme v akejkoľvek časti nespokojní, nenaplnení, nedostávame to, čo potrebujeme, je potrebné si prejsť prvé dva body nášho životného putovania a pozrieť sa na svoju pôvodnú rodinu. Ak nedostávame, tak sme aj my v detstve nedostali, nespracovali, nepustili zážitky spojené so strachom, hnevom, bolesťou, krivdou, ponížením, opovrhnutím, opustením, nevypočutím, týraním, bitím, prenasledovaním, psychickým a fyzickým znásilnením... A korene našej pôvodnej rodiny pramenia v prechádzajúcich generáciách našich predkov, kde vznikali tieto vzorce správania na základe nespracovania týchto druhov emócií. Spolu genetika a naše minulé životy vytvárajú súradnice toho, čo je tu a teraz, dnes. Kôpka bolestí a strachov cez nás poukazuje, že je čas to vyčistiť a zrušiť. Vstúpiť do aktívnej fázy práce na sebe, na uvedomení, vyjasnení si, že v našich, tvojich rukách je prijatie a možnosť rozpustenia všetkých traum, ktoré ti bránia žiť svoj život. Svoj! Ponúkam sprevádzanie a zároveň odovzdanie zodpovednosti za tvoj život Tebe! Ponúkam hlboké no pravdivé spoluprežívanie, kde je pravda a jasnosť. Cez moju náruč tepla a pevného uchopenia si v bezpečí uľavíš a vyrozprávaš svoju dušu! Stretnutie prebieha v uchopení a pomenovaní emócií, vytriedení a zoradení prvotných zážitkov a vnemov na spracovanie. Vyššieho svetlé sily umožňujú technológiou zrušenia po línii DNA, cez očistu krvi, prinavrátenie vlastnej životnej sily Tebe, ktorá bola zastavená alebo odovzdaná iným silám cez nespracované emócie a napojenie na rodovú líniu dobrých a láskavých skutkov na svetlú silu tvojho Rodu. Temné entity radi vládnu cez neuverenie v seba, cez strach v nás, cez pocit nepotrebnosti a malosti...no slobodnou voľbou si nárokujeme na svoje právo žiť svoj život podľa seba, v pravde, ktorá znamená STRED, pokoj, vyrovnanie, zladenie, múdrosť. Ak chceš byť šťastná, najdôležitejšou úlohou života je UDRŽAŤ SA v strede seba, konať zo seba, myslieť za seba, žiť v priateľstve s emóciami, silu vždy učiť sa a napredovať. Ak ma potrebuješ iba cítiť, iba odovzdať sa, iba prijať moje pohladenie, môj dotyk, silné a vrúcne objatie, zavolaj mi na osobnú konzultáciu, na stretnutie dvoch ľudských bytostí! Sila Predkov a vyšších božstiev mi umožňuje ťa milovať. Zavolaj : 0940 936 470 🎆 Ak podstúpime prvotné odstraňovanie hrubých povrazov, ktoré nás zväzovali a držali namieste, Čarovnice sú unikátnym nástrojom na prácu na sebe. Odpovedajú na otázku Čo ďalej? ak sme už doma v perinách po odbloku, tešíme sa z prvotných zmien, no častokrát nastáva skúška seba a klopanie na dvere našej duše, ked sa entitiy radi vracajú domov, kde im bolo dobre /vid.biblia, stať o vyháňaní duchov a ich navrátení ešte v hojnejšom počte/. Práve čarovnice, pravidelným cvičením, zoceľovaním tela aj ducha, pevným fokusom na svoj cieľ života, umocňuju pookriatie životné sily, posiľňuju imunitu, zoceľuju nervový systém a stále viac a viac, krok po kroku dostávajú životného ducha do stredu. Balansovaním medzi prehnaným optimizmom a prepadávaním do ťažkého pesimizmu sa vyhýbame strátam životnej sily, podlomenému zdraviu, či nešťastiam. Práve aktívnym prístupom ako je cvičenie, otužovanie, čisté myšlienky, denná práca vykonávaná s radosťou, prijímanie rozhodnutí, ktoré sú v pravde s nami otvárajú pokojný a šťastný kvet nášho života. Netreba žiadnych zložitých nástrojov, ciest, ktoré sú komplikované,mantrované, éterické, nadduchovné. Nie! Šťastný život je neustála práca na vašej záhradke života, ak jeden rok neobrobíte záhradku, prejde druhý, začne rásť burina, ktorá sa zasemení a potom je potrebný veľký kus obrobenia a potu tváre, aby sme na takej záhradke dačo dopestovali a mali úrodu. A s našim životom je to presne tak. Všetko pozorované v prírode je rovnaké aj v našich životoch. Prestali sme prírodu pozorovať a žiť s ňou, v jej rytmoch. Stačí napojiť sa na jej nádych a výdych. Tak dýchajme v rytme priatelia! 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷


15 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page